Niederfichten ist ein Ort in der Gemeinde Transvesting und heißt wohl deshalb so, weil es dort weder Tannen noch Eichen gibt, in jeder Menge aber niedere (junge) Fichten. In Niederfichten kann sich überraschenderweise trotz der Widerstände von Seiten der Gemeinde eine Kleinkunstbühne halten.

Irgendwann glaubte der Teschtirp, dass die Zeit gekommen sei, sich mit seinem Kabarett auf eine Bühne wagen zu können. Folglich ging er in die Kleinkunstbühne Niederfichten. Er erzählte dem Wirt, was er kabarettistisch so mache und dass er sich inzwischen zutraue, mit einem abendfüllenden Programm auf einer Bühne aufzutreten.
Ja, sagte der Wirt, klingt interessant, machen wir. Teschtirp traf ihn noch öfters auf Veranstaltungen und er versicherte ihm immer wieder, dass es dabei bleibe. Als die Veranstaltung fix gemacht werden sollte, bekam der Wirt kalte Fuße und er sagte etwa Folgendes:

Oans is da hoffentlich klar, es deaf koa Nama folln, aa koa Partei und der Ortsnama Transvesting aa ned. Des muaßt vasteh, i mecht de Tenna no zu am großn Saal umbaun und do brauch i de Genehmigung von der Gemeinde und wenn mia do as Geld ausgeht, muaß no oa Feld als Bauland ausgwiesn wern, i bin doch ständig af de Gemeinde ogwiesn. I glaab, daß des, wos du machst guat und intressant sei kannt, oba bei mir konnst des ned bringa, du, des muaßt vasteh, schau naus aufd Straß, wiavui Autos mid CSU-Aufkleba vor meim Haus stehngan. Du, de kamman jedn zwoatn Amd und saufa se zua. Du bist in da Gmoa scho als Stänkara vaschrien, du konnst bei mir ned auftretn, beim bestn Willn ned. - - -
Oba wennst amol wo auftrittst, sog ma bescheid, da kim i, weil intressiern daats mi scho, wosd olles üba Transvesting und an Buagamosta zum song host.

KGPTeschtirp setzte sich daraufhin mit aller Kraft erfolgreich für die Verleihung des Klein-Geist-Preises an den Wirt der Kleinkunstbühne Niederfichten ein.

 

Hauptseite