Der Broadmoa Gust treibt gern Sport. Auf dem Sofa liegend, mit einem Bierkurg in der Hand erzählt er das jedem, den es nicht interessiert.

OriginalHochdeutsch
Also, i bin a sportlicha Typ, i treib gern Sport, ja, i moan, Sport is ja ganz wichtig, dass ma gsund bleibt. Und dass ma gsund bleibt is scho wichtig, dass ma se ständig bewegt. Wia hod scho der heilige Pytagoras gsogt? "In einem gesunden Körper ist ein gesunder Geist."

Also, ned dass ihr moants, i daat bloss so Bettnsport betreim, -ja, des aa- naa, i mach scho richtig Sport aa, ja, im moan des "Auf und nieda imma wieda, hammas erst gestern gmacht, macht mas heid aa." Naa, i moan etzt ned des im Fasching, oda im Bierzelt, ja do scho aa, oba i moan so a katholische Messn. Aufstehn, hiknian, setztn, knian, afsteh, Hostie abholn, knian, setzn. Du, do werst fit. I woaß garned, so a Haide is doch da körperlich weidaus weniga trainiert. Oba des merkas scho, de Näga und Asylantn, wenns a paar af de Bappn kriang, siegst ja, dass de garnix mehr ausholtn. Do siegt ma, wozua diese unsre deitsche Leitkultua guat is. Oba dann wandert so a arma Deitscha fia zehn Jahr ins Gfängnis, bloß weil de einfach körperlich ned fit san. Ja, heitzutogs konnst dia ja garnix mehr erlaum, so a junga durchtränierta Bursch steht doch do ständig mid oam Fuaß im Gfängnis.
Also, ich bin ein sportlicher Typ, ich treibe gern Sport, ja, ich denke, Sport ist ja ganz wichtig, damit man gesund bleibt. Und dass man gesund bleibt ist es schon wichtig, dass man sich ständig bewegt. Wie hat schon der heilige Pythagoras gesagt? "In einem gesunden Körper ist ein gesunder Geist."

Also, nicht dass ihr meint, ich würde nur Bettensport betreiben -ja, das auch- nein, ich mache schon richtig Sport auch, ja, ich meine das "Auf und nieder immer wieder, hammas erst gestern gmacht, macht mas heid aa." Nein, ich meine jetzt nicht das im Fasching, oder im Bierzelt, ja, da schon auch, aber ich meine so eine katholische Messe. Aufstehen, hinknien, setzten, knien, aufstehen, Hostie abholen, knien, setzen. Du, da wird man fit. Ich weiß gar nicht, so ein Heide ist doch da körperlich weitaus weniger trainiert. Aber des merken sie schon, die Neger und Asylanten, wenn sie ein paar auf den Mund bekommen, man sieht es ja, dass die gar nichts mehr aushalten. Da sieht man, wozu diese unsre deutsche Leitkultur gut ist. Aber dann wandert so ein armer Deutscher für zehn Jahre ins Gefängnis, nur weil die einfach körperlich nicht fit sind. Ja, heutzutage kann man sich ja gar nichts mehr erlauben, so ein junger durchtrainierter Bursche steht doch da ständig mit einem Bein im Gefängnis.
Also i treib ja Triatlon, also ned den polnischn: zum badn gehn und hoam radln. Naa, eha so den bayrischn Triatlon, in de CSU-Spenden-Gelder schwimma, radlfahrn wia gehabt, noch obn buckeln und noch untn tretn und nochm Saufa afs Klo renna. I hobs ja scho amol gsogt, Bayrische Dreifaltigkeit aa do: Katholizismus, CSU und Reinheitsgebot. Aller guten Dinge san drei. Aa beim bayrischn Triatlon.

Na, aa um fit zu bleim radlt i so richtig, ja, wißts scho, mid am Fahrrad em. Also, hundert Kilometa im Jahr mecht i do scho zamm bringa, ja mei, fia mei Gsundheit is mia des scho wichtig. Also, des mid de Hundert Kilometa is dann scho eng gwordn, weil, samma ehrlich, ma nimmt hald doch as Auto, wenn ma beim Becka Semmln holt oda schnell Zigarettn braucht. Oba ganz bin i ja doch ned aufn Kopf gfolln, de 100 Kilomata hob i locka gschafft. I hob mia fia mein Tacho ins Vordaradl an zwoatn Magnetn eibaut, mid oam Schlog fahrt ma dopplt so schnell und vor allem doppelt so weid. Und a so bleib i sportlich fit. Is ja aa wichtig fia de Gesundheit.

Also ich treibe ja Triathlon, also nicht den polnischen: zum Baden gehen und heim radeln. Nein, eher so den bayrischen Triathlon, in den CSU-Spenden-Gelder schwimmen, Rad fahren wia gehabt, noch oben buckeln und nach unten treten und nach dem Saufen aufs Klosett rennen. Ich hab es ja schon einmal gesagt, Bayerische Dreifaltigkeit auch da: Katholizismus, CSU und Reinheitsgebot. Aller guten Dinge sind drei. Auch beim bayerischen Triathlon.

Nein, auch um fit zu bleiben radle ich richtig, ja, wisst es schon, mit einem Fahrrad eben. Also, hundert Kilometer im Jahr möchte ich schon schaffen, ja, für meine Gesundheit ist mir das schon wichtig. Also, das mit den hundert Kilometer ist dann schon knapp geworden, weil, um ehrlich zu sei, man nimmt eben doch das Auto, wenn man beim Bäcker Semmeln holt oder schnell Zigaretten braucht. Aber ganz bin ich ja doch nicht auf den Kopf gefallen, die 100 Kilometer hab ich locker geschafft. Ich hab mir für meinen Tacho ins Vorderrad einen zweiten Magneten eingebaut, mit einem Schlag fährt man doppelt so schnell und vor allem doppelt so weit. Und so bleib ich sportlich fit. Ist ja auch wichtig für die Gesundheit.

Oda aa beim Saufa, wennst so amol gscheid gsoffn host und no gscheid gessn dazua, des is doch a Höchstleistung do fühlst de doch danoch wia noch am 10 tausend Meta Lauf. Da konnst doch wirklich im Sitzn trainiern.

Und weil i so gern Sport treib, schau i ois am Fernseh oo, wos so an Sport gibt. Do lass i nix aus, i schau ois, wia gsogt, dass i fit bleib. Wenn ma Sport schaut, lernt ma ja so vui dabei, i moan, i woaß wias geht, i hob die Techniken von de oanzelnen Sportarten heraussn, oba scho so aa. Zum Beispiel beim Speerwerfen, i hob de Technik raus, rein theoretsch, i moan, i hob no nia Speer gworfa, oba wenn is daat, dann kannt is. I konn sofort song ob a Speer weid fliagt oda ned. Also, wos ganz wichtig is, beim Speer werfa, is as Schrein. Je lauta oana noch am Wurf am Speer hintaher schreit, um so weida fliegt er. Oda beim Biathlon, i woaß, mit welcha Taktik dass ma gwinnt. Also, i wenn Biathlon machat, i hätt a Taktik.

Oder auch beim Saufen, wenn man so richtig getrunken hat und noch richtig gegessen dazu, das ist doch eine Höchstleistung da fühlt man sich doch danach wie nach einem Zehntausend-Meter-Lauf. Da kann man doch wirklich im Sitzen trainieren.

Und weil ich so gern Sport treibe, schaue ich alles am Fernseher an, was es so an Sport gibt. Da lasse ich nichts aus, ich schau alles, wie gesagt, damit ich fit bleibe. Wenn man Sport schaut, lernt man ja so viel dabei, ich meine, ich weiß wie es geht, ich hab die Techniken von den einzelnen Sportarten heraus, aber schon so. Zum Beispiel beim Speerwerfen, ich hab die Technik aus, rein theoretisch, ich meine, ich hab noch nie einen Speer geworfen, aber wenn ich es tun würde, dann könnte ich es. Ich kann sofort sagen ob ein Speer weit fliegt oder nicht. Also, was ganz wichtig ist, beim Speerwerfen, ist das Schreien. Je lauter einer nach dem Wurf dem Speer hinterher schreit, um so weiter fliegt er. Oder beim Biathlon, i weiß, mit welcher Taktik man gewinnt. Also, ich wenn Biathlon machen würde, ich hätte eine Taktik.

Oda Tennis, also, i konn des alloa vom Zuaschaun. Glaabst, i wenn heid an Tennisschläga ind Hend nahmat, glaabst es, i kannts. I hob zwar no nia oan in da Hend ghabt, oba i kannts, sicht ma ja am Fernseh wias geht. Drum is ja aa Fernseh schaun so wichtig fian Sport.

Habts des Fußballspui am Fernseh gega de Hollända ogschaut? Mein Gott, wos do de Deitschn zammgspuit ham. I hob ja scho vor Jahren gsogt, dass de Deitschn ned a so ham mid dem Doppelpaß. Oba de Hollända ha, eigentlich kannt ma ja Holland wieder eingemeindn. Also ned, weil ma de so sympathisch san, oba Fußball spuin kennas. Zum Fuaßballspuin kannt mas scho braucha, de Hollända.

Oder Tennis, also, ich kann das nur vom Zuschauen. Glaubt mir, ich wenn heute einen Tennisschläger in die Hand nehmen würde, glaubt es, ich könnte es. Ich hab zwar noch nie einen Schläger in der Hand gehabt, aber ich könnte es, sieht man ja am Fernseher wie es geht. Darum ist ja auch Fernseh schauen so wichtig für den Sport.

Habt ihr das Fußballspiel am Fernseher gegen die Holländer gesehen? Mein Gott, was die Deutschen gespielt haben. Ich hab ja schon vor Jahren gesagt, dass es die Deutschen mit dem Doppelpass nicht so haben. Aber die Holländer, eigentlich könnte man Holland wieder eingemeinden. Also nicht, weil mir die Holländer so sympathisch sind, aber Fußball spielen können sie. Zum Fußballspielen könnte man sie schon brauchen, die Holländer.

Vor allem hätt des Eingemeindn von de Hollända gewaltige Vorteile wos de Völkerverständigung betrifft. Af wen sollat ma denn dann an Groll ham, wenn koane gelben Kennzeichn mehr de Straßen verstopfa? Und des Holländische is eh koa Sprach sondern eha a Kehlkopfkrankheit, do wars ned schod, wenns deitsch ren miaßatn. Vor allem, de Hollända ham eh so an Haß af de Deitschn. Und wenns dann selba Deitsche waarn, dann kanntn sa se üba sich selba ärgern. Ehrlich gsogt, des daat i eana gunna.

Und wos de Hollända fia a Mitgift hättn, Surinam, Indonesien, do braichat ma koa Greenkard nimma.

Apropo Greencard. Also, fia wos brauch ma de, frog i eich. De is ja sowos von übaflüssig. I moan, mia hättn ja, draus lerna kenna, wia ma vor 40 Jahr de Gastarbeita eina gholt ham, is oana von dene wieda ganga? Und dass etzt no mehr Gsindl eina kimmt... I moan, heid wenn ma durch a Stod geht, jede zwoate Frau hod a Kopftiachl, werds seng, es dauert nimma lang, dann hod jeda zwoate Mo an Turban.

Vor Allem hätte das Eingemeinden von den Holländern gewaltige Vorteile bezüglich Völkerverständigung. Auf wen sollte man denn dann einen Groll haben, wenn keine gelben Kennzeichen mehr die Straßen verstopfen? Und das Holländische ist ohnehin keine Sprache sondern eher eine Kehlkopfkrankheit, da wäre es nicht schade, wenn sie deutsch reden müssten. Vor allem, die Holländer haben ohnehin so einen Hass auf die Deutschen. Und wenn sie dann selber Deutsche wären, dann könnten sie sich über sich selbst ärgern. Ehrlich gesagt, das würde ich ihnen gönnen.

Und was die Holländer als Mitgift hätten, Surinam, Indonesien, da bräuchten wir keine Greencard mehr.

Apropos Greencard. Also, wofür brauchen wir die, frag ich euch. Die ist ja so etwas von überflüssig. Ich meine, wir hätten ja, daraus lernen können, als wir vor 40 Jahren die Gastarbeiter herein geholt haben. Ist einer von denen wieder gegangen? Und damit jetzt noch mehr Gesindel herein kommt... I meine, wenn man heute durch eine Stadt geht, jede zweite Frau hat ein Kopftuch. Ihr werdet sehen, es dauert nicht mehr lange, dann hat jeder zweite Mann einen Turban auf dem Kopf

Mia braucha weda an Dopplpass no a Greenkard. Kinda statt Inda, stimmt scho, Idioten statt Exotn. Samma ehrlich, wos wollnan de bei uns, de ganzn Nega, bei dene sicht ma doch sofort, daß de ned zu uns passn.

Und erst de ganzn Türkn. "Denen muß man doch erst richtig Deutsch lernen." Hod letzdings oane am Fernseh gsogt. "Denen muß man doch erst richtig Deutsch lernen." Oba olle wollns an Deitschn Paß. I kriag ja aa koan türkischn Paß. Und wenn de bei uns a Moschee wolln, dann wui i a katholische Kirch in da Türkei. Dann waradns endlich fit, de Türken, auf und nieda, imma wieda. Habst scho amol de Kamelteiba gseng, wias am Bon ummanandrutschn? Is'n des a Betn?

Wir brauchen weder einen Doppelpass noch eine Greencard. Kinder statt Inder, es stimmt schon, Idioten statt Exoten. Wenn wir ehrlich sind, was wollen die bei uns, die ganzen Neger, bei denen sieht man doch sofort, dass sie nicht zu uns passen.

Und erst die ganzen Türken. "Denen muss man doch erst richtig Deutsch lernen." Hat neulich jemand am Fernseher gesagt. "Denen muss man doch erst richtig Deutsch lernen." Aber alle wollen sie einen Deutschen Pass. Ich bekomme ja auch keinen türkischen Pass. Und wenn die bei uns eine Moschee wollen, dann will ich eine katholische Kirche in der Türkei. Dann würden sie endlich fit werden, die Türken, auf und nieder, immer wieder. Habt ihr schon einmal die Kamelteiber gesehen, wie sie auf dem Boden umher rutschen? Ist das denn ein richtiges Beten?

Also, bei de Türkn, do gibts ja so hintafotzige, bei dene siegt ma manchmol ned amol sofort, daß Türkn san, zum Glück ham ja eanane Weiba de Kopftiachln. Also, do waarn scho manchmol knackige Weiba dabei, des siegt ma sogar durch eana weids Gwand. Wenns bloß a bißerl bessa hergangatn. Oba wos nutzt mia a Ausländarin, wenn i's ned kriag? Drum bin i aa imma fias nausschmeißn, oda garned eina lassn.

Weil ma grod vom Sport ren, friaras is no a Deitscha deitscha Moasta gworn, schauts as eich amol o, wer se do ois deitscha Moasta nennt, olle Farbn san do vertretn. I moan, i hob ja nix dageng, wenn a Deischa noch Bangkog fliagt und sich do mia am Schlitzaung vergnügt, mia is aa Wurscht, wenns no mindajährig is, de ernährt do damid a 10köpfige Familie. Wenn sei muaß, konn se aa oana so Schlitzaung ausn Katalog bstelln. Oba dann soll ers bittschön dahoam holtn und ned afd Strass lassn, und vor allem koane Kinda mid ihr macha.

Also, bei den Türken, da gibt es ja so hinterhältige, bei denen sieht man manchmal nicht einmal sofort, dass sie Türken sind. Glücklicherweise haben ja ihre Frauen die Kopftücher. Also, da wären schon manchmal knackige Weiber dabei, das sieht man sogar durch ihren weiten Kittel. Wenn sie nur etwas besser zu haben wären. Aber was nützt mir eine Ausländerin, wenn ich sie nicht bekommen kann? Darum bin ich auch immer fürs Ausweisen, oder gar nicht erst herein lassen.

Weil wir gerade vom Sport reden, früher ist noch ein Deutscher deutscher Meister geworden, schaut euch einmal an, wer sich da alles deutscher Meister nennt, alle Farben sind da vertreten. Ich meine, ich hab ja nichts dagegen, wenn ein Deutscher nach Bangkok fliegt und sich da mit einem Schlitzauge vergnügt, mir ist auch egal, wenn sie noch minderjährig ist, die ernährt damit eine 10köpfige Familie. Wenn es sein muss, kann sich einer auch so ein Schlitzauge aus dem Katalog bestellen. Aber dann soll er sie bitteschön daheim halten und nicht auf die Straße lassen, und vor Allem keine Kinder mit ihr machen.
Ja, Warum ham denn mia so wenig Goldmedailien gmacht? Weil mia nimma gscheid dopn. De ganzn Doping- Expertn trainiern etzt as Ausland. Und dann kontrolliern de deitschn no de eigna Sportla. De Deppn, und dann wundan sa se, wenns koane Medaillien macha. Moanst der Deitscher war erwischt worn, wenn er Chines waar? De hättn häxtens dafia gsorgt, dass seine Werte bis zur Olympiade wieda in Ordnung gwen waan. De christliche Ehrlichkeit deaf ma ned so eng seng, mid der Ehrlichkeit kimmt ma ned weid.

I moan, de Amerikana ham se aus Afrika de Nägasklavn gholt, de Übafahrt ham ja nua de gsindastn und stärkstn übalebt, do hod ja a richtige Auslese statt gfundn. Koa Wunda, dass de etzt de Medallien gwinna. Do is doch scho wenga da Schaßngleichheit notwendig, dass ma dopn.

Ja, warum haben wir denn so wenig Goldmedaillen gemacht? Weil wir nicht mehr richtig dopen. Die ganzen Doping-Experten arbeiten jetzt als Trainier im Ausland. Und dann kontrollieren die Deutschen noch die eigenen Sportler! Die Deppen, und dann wundern sie sich, wenn sie keine Medaillen machen. Meint ihr ein Deutscher wäre ertappt worden, wenn er Chinese wäre? Die hätten höchstens dafür gesorgt, dass seine Werte bis zur Olympiade wieder in Ordnung gewesen wären. Die christliche Ehrlichkeit darf man nicht so eng sehen, mit der Ehrlichkeit kommt man nicht weit.

Ich meine, die Amerikaner haben sich aus Afrika die Negersklaven geholt, die Überfahrt haben ja nur die gesündesten und stärksten überlebt, da hat ja eine richtige Auslese statt gefunden. Kein Wunder, dass die jetzt alle Medaillen gewinnen. Da ist es doch schon wegen der Chancengleichheit notwendig, dass wir dopen.

Wos soll denn beim Dopn so schlimm sei, i gib zua, i dop ja aa, beim Bettnsport. Do gibt's so blaue Tablettn. Des san a Stehhilfe, sozusang de Krücke des kleinen Mannes.

Also, des muaß i scho amol song, den Text, den mir mei Goustraiter do fia mi schreibt, den find i beschissn. Der tuat, wie wenn i ... I woaß natürlich, warum er des macht. De Leid gfrein se, wenns Viagra hern, und des af meine Kostn.
De andern Manna song, do schau hi, des is aa a Prostatika.
De Frauen song, etzt bringt er imma so Schowi-Sprüch und sexuell konn er hechstens bei de Paralympics midmacha.
Er, da Goustraiter, mi als Prostatika bezeichnen, und wenn er in seim Reihenhaus ins Dachgschoss naf muaß um den Text zu schreim, stöhnt er wia a Orgasmatika.

Was soll denn beim Dopen so schlimm sei, ich geb zu, ich dope ja auch, beim Bettensport. Da gibt es so blaue Tabletten. Die sind eine Stehhilfe, sozusagen die Krücke des kleinen Mannes.

Also, das muss ich schon mal sagen, den Text, den mein Ghostwriter da für mich schreibt, den finde ich bescheuert. Der tut, als ob ich... I weiß natürlich, warum er das macht. Die Leute freuen sich, wenn sie Viagra hören, und das auf meine Kosten.
Die anderen Männer sagen "da schau hin, das ist auch ein Prostatiker".
Die Frauen sagen "jetzt bringt er immer so Chauvi-Sprüche und sexuell konn er höchstens bei den Paralympics mitmachen."
Er, da Ghostwriter, mich als Prostatiker bezeichnen, und wenn er in seinem Reihenhaus ins Dachgschoss hinauf muß um den Text zu schreiben, dann stöhnt er wie ein Orgasmatiker.

Mia miassn wida dopn, miaßns halt zwischndurch weniga Wettkämpfe macha, und Kontrolle is bloß vor de Wettkämpf wichtig, dass mas notfalls dahoam lasst. Und dann wern mia wieda a Spoatlanation und des miaß ma den andern aa zoang. Und dann konn i vorm Fernseh wieda mit Genuss Sport treim, olles andre macht doch koan Sinn, oda.

I moan Sport is ja so wichtig, fia de Gsundheit.

Wir müssen wieder dopen, dürfen die Sportler eben zwischendurch nicht so viele Wettkämpfe machen, und Kontrolle ist nur vor dem Wettkampf wichtig, dass man sie notfalls daheim lässt. Und dann werden wir wieder eine Sportlernation und das muss man den anderen auch zeigen. Und dann kann ich vor dem Fernseher wieder mit Genuss Sport treiben, alles andere macht doch keinen Sinn, oder.

Ich denke, Sport ist ja so wichtig, für die Gesundheit.

Hauptseite